Etichete

, , ,

De mult nu m-am mai simțit atât de obosită și pierdută în spațiu. Numai lucrurile frumoase îmi mai ridică moralul și numai cafeaua îmi ține ochii deschiși.

Am tot căutat pe net, și am găsit ceva care să facă acest lucru pentru mine: să mă revigoreze!

Uite în așa căni visez să îmi beau cafeaua:

Când îți vine să te împuști ia o cană de cafea. O cană personalizată cu forma unui pistol, merge bine de cadou și pentru șefi ..nu?

Îmi place mult și cana asta pentru că știu mereu când este pe jumătate plină …

Nu mai ții minte în care ai pus zahăr și în care ai pus lapte? Uite una ajutătoare:

Cu așa încălțări pot merge mai departe:

Mergi mai departe și asculți muzică:

Ce mai pot adăuga la aceste încălțări cu paiajeni și acvariu? Nimic .. absolut nimic …

Voi ce încălțări ați prefera? Nu pot să nu recunosc că îmi place mult cana cu inelul. Aș purta și sandalele acelea cu paiajeni în ei.