Etichete

, , ,

Săptămâna asta blogul săptămânii soseşte cu o mică întârziere. Dar nu e vina mea, vă jur. Sunt complet nevinovată. Știți ce mi s-a întîmplat? Am fost fermecată de o prințesă! Da, da, ați auzit bine, de o prințesă, nu glumesc. Chiar o prințesă cu baghetă magică. Cum o cheamă? Ioana.Ioana

Ioana

Şi chiar e prințesă , după cum ne spune chiar ea:

Prinţesa urbană autodeclarata. Recent măritată cu James Bond. Convinsă că universul a fost inventat să-mi facă mie pe plac. Dependentă de pufuleţi, mănuşi fără degete, cuvinte şi endorfină.

Ioana e o prințesă a cuvintelor meşteşugite, a ideilor, a mâncărurilor fine, a întâmplărilor hazlii, a sentimentelor profunde.

Şi ca orice prinţesă minunată, deşteaptă, frumoasă şi puternică, are şi un prinţ pe măsură – James Bond. Povestea lor este foarte frumoasă, desprinsă parcă din filme. A început aşa:  Eu de ce, cu o dorinţă aruncată în eterul blogosferic, a continuat cu un răspuns Cutia cu bomboane albe și s-a încheiat cu o frumuseţe de căsnicie Nunta noastra. Sau, mai pe scurt: Dovada ca se poate (video)

aa

Despre ce scrie minunata prințesă?

aa
despre sentimente uitaţi ce sentimente profunde, adevărate, puternice, se pot ascunde într-un suflet de prințesă: Vreau sa iubesc asa

aa

despre lucruri ce i se întâmplă zilnic – aţi zice că e ceva banal, dar stilul pe care îl adoptă,  cum suceşte şi răsuceşte ea cuvintele cu bagheta aia ei magică e unic, magic, magnetizant – uitaţi aici o mostră, dacă nu mă credeți: Mi-am băgat picioarele in paradis

aa
despre cele mai adânci simţiri, gânduri, trăiri – acest articol m-a lăsat fără cuvinte, mi-a transmis durerea, tristeţea, furie, revoltă… Scheletul din dulapul meu

aa

Ce are atât de special Ioana? O minte ageră, energie, poftă de viaţă, pasiune…un stil inconfundabil, o dragoste nemărginită pentru cuvinte pe care le farmecă şi dă naştere unor articole minunate (sigur baghetă magică e cea care o ajută). Nu o cunosc personal, dar toate aceste lucruri le emană toată articolele ei. În mâinile ei cuvintele căpăta expresivitate, viaţă, suflu… parcă eşti acolo, parcă trăieşti prin ochii ei. Are o poftă de viaţă incredibilă, pe care am întâlnit-o la puţine persoane. Fie că e tristă, veselă, fericită, furioasă, se exprimă în toată puterea cuvintelor. Umorul sănătos o acompaniază la tot pasul, fermecat şi el de magia prinţesei.
Dar gata, gata, nu mai lungesc vorba, că vreau să fug pe blogul prinţesei, să mai citesc un articol, două, nouă.

Autor: Flori