Etichete

, , , ,

Am citit și recitit admirativ articolul:

Ziua in care am scos chinezu.eu la vanzare

Cristian China-Birta, cunoscut sub numele de Chinezu,  impulsionat și impresionat de persoane pe care le numește atât de frumos, zâne, a hotărît să fie altfel, să aduca  gestul caritabil online la un alt nivel.

Chinezu.eu pune totul la bătaie pentru Daniel Raduta

Daniel spune despre el :

M-am nascut in 1981 intr-o frumoasa zona de deal a Buzaului, unde cresc multe … mere ionatane.

Avantul tineretii m-a adus in Bucuresti, unde am facut Politehnica, facultate ce, suprinzator pentru unii, a avut un impact foarte mare asupra vietii mele: acolo mi-am cunoscut iubirea, multi dintre prietenii actuali si de pe holurile ei am fost recrutat de BitDefender.

Cand destinul mi-a aplicat o lovitura in plin, care m-a aruncat la podea. Dar n-as vrea in ruptul capului sa stau acolo mai mult de 9 secunde si sa fiu declarat knock-out. Am fost diagnosticat cu leucemie acuta limfoblastica, un fel de cancer al sangelui. Dupa ce am tratat-o cu succes pana acum, medicii au cazut de acord ca cea mai buna optiune pentru mine este un transplant de maduva, operatie care nu se poate efectua in tarisoara noastra draga. Si asa am ajuns acum sa sper ca o sa fiu ajutat sa-mi rotunjesc conturile (foarte subtiri fata de necesar) cu vreo 120.000 – 150.000E in cel mai scurt timp posibil. Pentru ca da, aceasta procedura de transplant este una foarte costisitoare..

Chinezu oferă pentru cei care vor dona o sumă de bani întru ajutorarea lui Daniel Raduta bolnav de leucemie:

Celor care vor dona sau vor participa la licitatia care se va organiza zilele urmatoare le ofer timp de 3 luni spatiu publicitar pe chinezu.eu si pe sportlocal.ro, cate o postare aici pe blog la fiecare doua saptamani si promovare constanta pe contul meu de twitter si pe facebook. Nu impun nici o limita la suma care ar trebui donata. Pentru ca ma bazez pe faptul ca cei care o vor face isi vor asculta, macar de data asta si ei, inima si nu ratiunea…

Deși nu este mare lucru, pot oferi și eu pentru cei care donează, spațiu publicitar pe Galeria Promoseoo, aici pe blog si incă alte doua siteuri! Acum este momentul să strângem rîndurile, bloggeri din toate colțurile României!

Acum este momentul să dovedim că blogosfera româneasca este unită!

Bloggeri uniți-vă! Chiar dacă nu aveți bani măcar oferiți reclamă pe blog sau dați mai departe povestea lui  Daniel Raduta!

Donații

Prin telefon apelabil doar din reteaua Romtelecom

0900 900 115 donatie de 5 Euro 0900 900 110 donatie de 10 Euro

În conturile deschise la Banca Transilvania (detalii aici):
EUR: RO72BTRL06404201F02712XX
RON: RO57BTRL064013HAF02712XX

