Etichete

, , , , , , ,

Am ramas placut surprinsa sa observ ca unii oameni chiar aprecieaza ce gasesc pe blogul Sinsdesign. Am observat ca am primit de la Sunshine premiul acela special .. da da Scriitor Superior (S.S.)! Nu sunt de acord cu aceste lepse dar o fac dintr-un singur motiv : acela ca descrierea facuta de Sunshine ma obliga sa continui acest joc. Multumesc Sunshine!

Normal ca acum am onoarea de a da acest premiu mai departe

Nominalizatii sunt:

Flori pentru ca imi place mult cum scrie si ce ii naste neuronii.

David Postatny pentru ca sunt cu adevarati speciali si talentati

Teoretic Vorbind care a castigat titlul pentru saptamana 29 ianuarie – 5 februarie de Siteul Saptamanii. Cu ocazia asta dau calduroasele felicitari. Maine voi scrie mai pe larg despre cele mai bune bloguri din saptamana.

Continui sa nominalizez pe kaloo pentru ca imi place cum gandeste si imi plac propunerile lui muzicale.

Si nu in ultimul rand, Alexandru cu al lui mediablog Haipa pentru ca promite mult si imi plac scrierile lui umoristice.

Conditiile de acceptare sunt simple:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri;

2. Fiecare S.S. trebuie să faca un trackback inapoi la cel de la care el a primit premiul;

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, in care se explica semnificatia premiului;

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List… (daca stie cineva cum .. sa ma anunte si pe mine)

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Nu oblig pe nimeni sa si aplice regulile de mai sus.

Conditiile de acceptare sunt simple:1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri;

2. Fiecare S.S. trebuie să faca un trackback inapoi la cel de la care el a primit premiul;

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, in care se explica semnificatia premiului;

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List… (daca stie cineva cum .. sa ma anunte si pe mine)

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

