Etichete

, , , , , , , , , , , ,

Galeria Promoseoo incepe sa prinda contur, si sa adune un numar frumos de bloguri si site-uri de calitate. Am vorbit si in articolele anterioare despre cei care au folosit unealta de promovare gratutia Promoseoo. Cum am promis, si cei care s-au inscris folosind unealta Promoseoo vor fi adaugati in galerie.

Desi nu am terminat de introdus pe toti cei care si-au adaugat blogul sau site-ul, voi  incepe sa prezint cateva bloguri care sunt deja in galerie si care merita votati. In functie de voturile voastre vor fi acordate si premiile de Site-ul(blogul)  lunii si al saptamanii.

Incep sa prezint ca exemplu, cea care a primit anul trecut de la noi, titlul de Blogul Saptamanii.

Castigatoare fiind : Dezaxata

O lume dezaxata prezentata de o tanara care mi-a atras atentia placut. Chiar imi place blogul ei, are idei destepte si le exprima foarte bine in scris. Este simpatica si plina de viata.

Cum v-am obisnuit de acum, cu vinerea blogurilor de calitate, continui o parte din cei care intra in concurs de astazi:

Que stii oare? este creat de o strumfita cu esarfa. O prinde bine esarfa de strumf, si prinde bine si blogul ei.

Barlogul lui Ionut Puerava prezinta o foarte buna colectie de melodii pe care ar trebui sa le  ascultati : Oldies but goldies

Uite un portal cu stiri, analize, comentarii si sfaturi din media, internet, sport, si muzica: smash.ro

Teoretic Vorbind are deja primita nota maxima de la un internaut. Prezentarea lor :

Intra, si daca nu iti place inseamna ca nu exist !

Restul nu mai au nevoie de nici o prezentare din partea mea :

Azi Citesc

Achilianu

Chinezu cu un design de exceptie! Pot spune ca este unul dintre putinele bloguri din Romania care are un design aparte, in tendinte, si bine structurat. Felicitari!

Restul de bloguri si site-uri  va invit cu drag sa ii vedeti pe Galeria Promoseoo.

Nu uitati sa votati!