Etichete

, , ,

M-am saturat de toate mesajele care le tot primesc pe numarul meu de telefon si pe ale familiei mele. De cand am abonament la Cosmote  (si nu numai ) am tot primit mesaje de genul

Cartela Cosmote – premii lunare de 20000 euro si credit de comunicare.
In perioda 2 ianuarie – 7 aprilie 2010, pentru orice reincarcare realizata, Cosmote ofera utilizatorilor
de cartele preplatite sansa de a castiga in fiecare zi credit de comunicare in valoare de 10 euro si
doua premii lunare de cate 20.000 euro.

Felicitari ai castigat: 10 Euro Credit.

Pentru a intra in posesia celor 10 euro te rugam sa introduci codul de reincarcare :

*444*3*0764522323#.
Convorbiri Placute Alaturi de Cosmote !

Ei nu ma innebuni si 0764522323 face parte din cod iar 444 nu este cumva numarul de reincarcare credit?

Cosmin, sotul meu, a fost sunat odata de un necunoscut care spunea ca este de la Cosmote si ca tocmai a castigat fabuloasa suma de ….zeci de milioane.. dar trebuie rapid sa cumpere o cartela de 10 euro si sa incarce suma la numarul de telefon dat …. cat mai repede. Apoi va fi sunat de Cosmote sa connfirme si sa ii spuna cum intra in posesia banilor.

Normal ca nu a pus botul ca altfel sincer nu am cum sa ma exprim. Primul pas logic intr-o tara europeana, democratica a fost sa sune la politie. Ei .. nu are rost sa va scriu cum a decurs conversatia dar as putea face o analogie cu acele comedii americane in care suna o nebuna si spune ca a urcat extraterestrul la ea in pat si politistul de pe linie face ceva de genul .. aha .. aha si restul sectiei de politie rade pe infundate.

Sec i s-a raspuns ca e nebun ca ii deranjeaza cu asa ceva si sa sune la firma de telefonie in cauza ca ei nu au ce face.

A sunat si la firma de telefonie. Da .. ce am inteles in final daca te prinzi ca e taca e bine daca nu .. la urma urmei le faci si lor un bine de 10 euro in contu Cosmote nu?

Acelasi lucru se intampla si la celelalte retele de telefonie din Romania. Eu folosesc Cosmote si voi folosi. Problema mea este genul asta de oameni care au ce face cu viata lor.

Pe aceasta cale cer celor care au un ban in plus sa ii vireze saracului cu numarul  0764522323 ca nu are de unde sa isi incarce cartela. Consider ca asta este o forma de cerseala ca ilegal nu este dupa legile romanesti. Si nici nu au cum sa dea de ei sa ii puna in fata legii pentru ca nu se poate detecta un numar de cartela. Acele cartele le poate lua orice de oriunde.

Si cum singuri ne facem dreptate in acesta privinta … va rog sa cititi aceste randuri inainte de a mai reincarca la necunoscuti. Credeti-ma nu veti vedea nici un ban de la nici o firma de telefonie dar veti avea factura la abonament mai umflata cu 10 euro.

Voi ce peripetii ati avut cu mesaje din astea … romanesti? Zau ca suntem inventivi 🙂

