Etichete

, , , , , ,

Pe Dono l-am intalnit pentru prima data pe Hotcity, la rubrica „Idei cu testosteron„. E un site de cultura urbana feminina, cu articole scrise numai de femei. La un moment dat, cand am vazut ca a aparut si aceasta rubrica, mi-am zis „Opa, iote-l si pe unu’ care vrea sa se dea cocos urban! Ce sa-ti povestesc!” Si am aruncat un ochi chioras, neincrezatoare, carcotasa, sa vad ce are de spus. Si m-am inseninat. Si mi-am descretit fruntea. Si am zambit. Hmmm…mi-a placut, ce sa zic… Si apoi am inceput sa-i citesc articolele in fiecare saptamana. Si l-am vizitat si la el acasa, adica aici: http://dono.ro/

Despre ce scrie Dono? Hmmm…greu de spus. El isi intituleaza blogul “gunoaiele din mintea mea”. Macar de-am avea cu totii astfel de gunoaie prin minte… Dono scrie despre toti si toate. Despre ce i se intampla, despre locuri care ii plac, despre oameni, despre intamplari, despre orice, despre soferi, frizeri, supermarketuri, mall-uri, gripa porcina. Ati zice ca blogul lui e un ghiveci. Ei bine, nu e. E ca un dineu cu bufet suedez, numai cu mancaruri alese, diverse, sa fie pe placul oricui, dar toate facute de acelasi bucatar maestru. Si maestrul bucatar presara pe bucatele sale umor sanatos, inteligenta, carisma si sinceritate debordanta. Sincera sa fiu, eu cred ca presara si un pic de praf magic peste “bucatele” sale, ca altfel nu-mi explic cum de in fiecare dimineata, la cafea, simt nevoia acuta sa intru pe blogul sau, sa vad ce a mai scris. Si nu sunt singura. Are zilnic o multime de cititori cu care sta la taclale. Nu e de mirare ca Dono ocupa unul dintre locurile fruntase in Zelist. Pentru ca oamenii il citesc, fie ca au pareri pro sau contra in legatura cu articolele sale.

Stilul lui sugubat, simplu si amuzant este irezistibil. Ce-mi place mie in mod deosebit la el este arta de a folosi cuvintele astfel incat sa-ti transmita senzatii atat de puternice, incat simti si tu ca esti acolo, ca esti in pielea lui, ca mirosi ce miroase el, va vezi ce vede el, ca simti ce simte el. Daca nu ma credeti, cititi articolul acesta si o sa intelegeti la ce ma refer: Eu, vibratorul

Dono analizeaza orice vorba si pe o parte, si pe alta, si din fata, si din profil, si scoate la vedere ce-i mai frumos din ea, ne aduce la vedere sensuri la care nici nu ne gandisem. Cititi un pic aici, ca sa vedeti la ce ma refer: O, ce vorba minunata

Si-mi place mult de el ca spune lucrurilor pe nume, ca spune verde in fata ce crede : Aparent Protejati

Dar gata, gata, nu ma mai intind la vorba, ca vorba lunga-i saracia omului. Haideti mai bine pe blogul lui Dono, sa vedem ce-a mai scris si pe ziua de azi🙂

Autor : Flori