Etichete

, , , , , , ,

Am cautat, am cautat si am gasit. Am gasit culoare, sentiment, suflet si iubire. Am gasit romani care exprima asa de frumos prin imagini si forme incat nu am rezistat sa continui sirul meu de articole cu artisti.

NU stiu pana la urma daca este apreciat gestul meu sau daca va place ce va intind ca o ofranda pentru voi cititorii mei. Sunt prinsa intr-o capcana a lipsei de timp liber si putinul care il mai am il fur de la copilul meu sa va aduc aici voua ce cred ca meritati sa vedeti. Nu cer nimic in schimb decat sa comentati si sa dati si altora sa vada ceva frumos. Va multumesc!

Dorothei este unul dintre artistii mei preferati. Imi plac culorile, compozitia, sentimentul puternic ce inspira munca lui.

Doru Oprisan arata lumii intregi cat de frumoasa este Romania prin fotografii spectaculoase. Este un adevarat dezmat sa privesti lucrarile lui.

Alexandra Jitariuc exprima uimitor prin imaginile sale. Face o poveste superba pentru fiecare fotografie.

Andreea si  imaginile ei imi inspira atat de mult aer proaspat, tinerete, culori puternice si jucause, o personalitate puternica.