Etichete

, , ,

Saptamana aceasta propunem : http://organicinromania.blogspot.com/

Iubesc natura. Un pom taiat mi se pare o crima. Vreau sa am ce sa respir fara sa imi innegresc plamanii. Vreau sa-mi hranesc pielea cu musetel si ulei de masline, nu cu parabeni. Vreau sa mananc cum o faceau bunicii mei. Vreau sa vad niste brazi intre geamul meu si blocul din fata. Vreau sa mor de batranete, pe iarba, sub un copac sanatos. Si vreau sa fac ceva pentru ca toate acestea sa se intample.

Cam asa se descrie Olivia, autoarea blogului Organic in Romania – un blog verde, si la propriu si la figurat. Pe mine una m-a atras mult aceasta descriere simpla dar frumoasa, scrisa parca din suflet. Iar ultima fraza mi-a mers direct la suflet, caci multi dintre noi sunt buni la teorie, dar practica ii omoara. Si uite ca Olivia vrea sa treaca si la practica.

Despre ce este blogul Oliviei? Dupa cum ea insasi spune, isi doreste sa urmareasca fenomenul bio-organic in Romania. Mie blogul Oliviei mi se pare o gura de aer proaspat intr-un mediu poluat.

Olivia are 31 de ani si are o mandrete de baietel, Matei, pe care il creste dupa principii pe cat de simple pe atat de sanatoase, lasand la o parte miturile si credintele populare. Lucru pentru care eu o admir.

Intr-o lume in care se face usor confuzie intre termenii  “eco”, “bio”, “organic”, “natural”, scumpa de Olivia vine si face ordine, explicandu-ne clar si pe intelesul nostru cu ce se mananca fiecare in parte. Si e bine sa stim aceste lucruri, pentru ca sanatatea noastra e pe primul plan. Sau ar trebui sa fie. Ce-mi place mie la ea este ca in articolele extrem de bine documentate si puse la punct, printre informatii serioase mai strecoara si cate un praf fin de umor sanatos, de nu-ti vine nici tie sa crezi ca tocmai ai citit despre produse cancerigene si ai ras. Olivia are si un magazin al ei, in care comercializeaza produse cosmetice organice.

Pe blogul Oliviei gasesti o multime de informatii utile despre alimente organice, cosmetice organice, ingrediente nocive din cosmetice, produse bune pentru bebelusi, atitudini ecologice, dar si pe la ce targuri o gasiti pe Olivia cu produsele ei. Si ce este mai important, Olivia ne vorbeste despre produse din perspectiva consumatorului, nu a omului de marketing, care vrea sa ne convinga de anumite lucruri printr-o reclama falsa. Deci daca sunteti in cautarea unui site cu informatii foarte bine documentate, dar si cu o doza de umor sanatos, acesta e site-ul pe care il cautati. Si credeti-ma, da dependenta – numai eu stiu in cate nopti m-am culcat pe la 1-2 noaptea, citind articolele Oliviei si promitandu-mi ca mai citesc doar unul si gata. Si pana cand nu am citit toate articolele ei nu m-am potolit.

Sa va recomand si cateva articolele de-ale ei? Cu mare greutate m-am decis sa aleg 3 dintre ele, pentru ca toate mi se par bune.

Categoria – sa ne descretim fruntile: http://organicinromania.blogspot.com/2009/06/cum-ajung-vizitatorii-aici-varianta.html

Categoria – luminarea cetateanului confuzat: http://organicinromania.blogspot.com/2009/11/ce-sunt-cosmeticele-naturale-si-cum-le.html

Categoria – oare sa ma mai machiez vreodata? http://organicinromania.blogspot.com/2009/11/ingredientele-nocive-din-machiajul-de.html

Autor Flori

