Etichete

, , , ,

Navigand pe net am gasit pe sandilai.ro acest concurs care mi-a atras atentia.

Tema de casa primita de la http://sandilai.ro/Se vor acorda premii super tari!!

Subiectul :

a) La ce te gandesti cand auzi cuvantul sandilai ?
b) Sa ne spui o poveste care are in rolul principal un sandilau ( sau mai multi )

Am ales biletelul cu litera  a) dar cred ca poate fi ceva intre biletul a si b🙂

Buun sa incepem intr-un fel as spune scolaresc.

Am primit o tema destul de complicata de la un blog de pe la noi

Sa definim, contemplam, amenajam, descriem cuvantul sandilau.

daaa .. recunosc acel DSLR nu mi-a dat pace ca as fi vrut sa chiulesc de la tema asta dar ehh .. suntem tare materialisti

Am inceput sa ma gandesc ce inseamna acest cuvant. Cum era si firesc am cautat in DEX –ul online si surpriza

Cuvântul „sandilau” nu a fost găsit. Nu există niciun cuvânt similar.

Bun e grele deci ..trebuie eu sa gasesc o definitie.

Mmm sa ma gandesc cand am auzit eu prima data acest cuvant … aa…  in tinerete daaa..

Acest termen era acordat cu mare fast celui care reusea sa faca cele mai multe prostii sa se strambe cel mai mult si sa ne faca sa radem pana nu mai puteam respira

Da … rare persoanele astea nenica rare….

Asa ca sa fac o comparatie cum era mascariciul de la curtea regelui este si sandilaul din gasca de la bloc.

Daa tin minte ca sandilaul nostru de la bloc s-a trantit in  mijlocul strazii pe unde treceau foarte multe masini si tramvaie si se facea ca innota. Dorea cu orice pret sa ne invete sa inotam. Mai greu recunosc printre claxoane.

Concluzionez prin a spune ca pe un sandilau il vei tine minte toata viata si te va face sa zambesti cand iti aduci aminte ce prostii mai facea.

Acum sandilaul din viata mea,  este la casa lui si are un baietel care vad ca va fi muult mai tare decat tati🙂

Traiasca sandilaiii!!