Etichete

, , , , , , , , , , , ,

DA, nu mai este mult și vin sărbătorile!

Eu deja m-am apucat de căutat rețete și am cam făcut meniul de crăciun. În căutările mele, am găsit câteva site-uri de gătit, cu rețete delicioase. Anul acesta am ales două bloguri care mi se par mie cu adevărat ..folositoare :)

Blogul lui Sava Laura este unul plin e rețete deliciose! chiar ea propune în recentul ei articol de pe blog o lista întreagă de dulciuri perfecte pentru masa de Craciun:

Lista este destul de lunga, eu dau citire la cateva dintre ele:

Prajitura Raffaello

Mini-amandine

Prajitura cu mure si crema de lamaie

Lista este destul de lungă, sunt enorm de multe rețete care merită încercate. Așa că nu mai lungesc vorba, va invit la ea pe blog.

Un alt blog care merita vizitat este un blog de bucatar … maniac. Uite numai cateva retete:

Salata mixta cu sunca si cascaval afumat

Pulpe de pui cu stafide si ghimbir si un cadou

pyramis2

In plus, acest blog are multe concursuri la care poate ai vrea sa participi. Multe retete am incercat insa de pe bucatar maniac de la prieteni.

De aici puteți crea un meniu de Crăciun, după cum doriți, cât dispuneți, trebuie doar să căutați. Pot spune ca este blogul cu cele mai variate si gustoase retete. Dau mai jos linkul de la numai cateva retete:

Tort “Fantezie cu portocale”  Reteta de la Violeta Postolache

Rulada de carne Reteta de la Geioan Geioan

Muschi de porc umplut cu prune  Reteta de la  Ramona Alina Pintea

Turta dulce  Reteta de la Alina Codrean

Tocanita de vita cu vin Reteta de la Claudia Ilia

Sper să mai prind puțin timp liber să continui acesta lista de bloguri de calitate, unde rețele sunt delicioase.

Spor la bani și gătit!

