Etichete

, , , ,

Nu am ascultat știrile. Sâmbătă și duminică am văzut filme ca la maraton. Anul acesta este prima oară când mă uit și eu la filme. Vă asigur că sâmbătă seara mă durea capul de nu puteam respira. Pur și simplu nu mai aveam exercițiu de stat la televizor. Așa este când nu mai ai timp de nimic. Parcă am vrut să recuperez. Tocmai am cumpărat pachetul HBO, HBO comedy și alte programare ce dau dependență.

Singura știre care o tot aud peste tot este vucanul Eyjafjallajokull. A erupt vulcanul. Să nu ieșim afară că vine norul și nu este unul prietenos. EU tot am ieșit afară și am ieșit și cu cel mic. Acum fiecare face ce poate :D și cât îl duce.

Știu că de miercurea trecută a început nebunia și …apoi a adus haosul în toată Europa. Măcar toți au avut ce scrie ce vorbi, ce comenta la televizor.

Uite și imaginile cu vulcanul și micul norișor:

The  Eruption of Eyjafjallajokull Volcano in Iceland (24 pics)

The  Eruption of Eyjafjallajokull Volcano in Iceland (24 pics)

The  Eruption of Eyjafjallajokull Volcano in Iceland (24 pics)

The  Eruption of Eyjafjallajokull Volcano in Iceland (24 pics)

The  Eruption of Eyjafjallajokull Volcano in Iceland (24 pics)

The  Eruption of Eyjafjallajokull Volcano in Iceland (24 pics)

The  Eruption of Eyjafjallajokull Volcano in Iceland (24 pics)

The  Eruption of Eyjafjallajokull Volcano in Iceland (24 pics)

Continui cu imagini de la blogs.denverpost.com cu cele mai bune imagini create de cei mai buni fotografi aici. Dau și eu câteva imagini din articol:

(HO/AFP/Getty Images)

